Wednesday 8 October 2014

EBOOK RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN ONLINE

EBOOK RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN ONLINE
Oleh : Pn. Masayu Ahmad (Pengasas Akademi Bekerja Dari Rumah)

Siri 1 (terbit 25.9.2014)

RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)

Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain
Harga selepas ini RM50

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 010-5398798

Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelanggan
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati
Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia 
Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira


What is good service?

1. Menggunakan bahasa yang baik
Pelanggan berhak menerima bahasa dan layanan yang baik. Ini memberi gambaran usahawan yang berhemah menggunakan basaha sopan dalam melayan pelanggan. Pilih bahasa atau perkataan yang sesuai dalam proses komunikasi dua hala sama ada melalui mesej atau panggilan telefon.
Pelanggan gembira apabila dirai dengan bahasa sopan. Ini menjadikan pelanggan dihargai dan mereka lebih mudah untuk membeli.

2. Jawab dengan cepat, respon yang pantas.
-Semakin cepat pelanggan menerima respon apabila ditanya, semakin mudah membuat keputusan pembelian.
-Berusahalah untuk menjawab secepat dan sebaiknya. Respon dengan pantas dengan menjawab dengan terperinci tentang produk dan cara pembayaran.
Baca lagi dalam Bab 2: Mengembirakan pelanggan.

Siri 1 (terbit 25.9.2014)

RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)

Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain
Harga selepas ini RM50

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 010-5398798

3. Berterus terang
Khidmat pelanggan online
Pelanggan: Saya mahu barang sampai esok boleh tak?
Usahawan online: Tidak berani jamin, kadangkala boleh sampai esok, lusa, tiga hari atau seminggu. Ia bergantung kepada perkhimatan syarikat penghantaran. Juga lokasi. Tetapi harapnya sampai seperti puan mahukan.

Berterus terang sahaja, berikan kefahaman dan kejelasan.
Sumber: Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan, usahawan online


Siri 1 (terbit 25.9.2014)

RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)

Harga selepas ini RM50
Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 010-5398798


No comments:

Post a Comment