Thursday 12 February 2015

KIDDORESU GRAND OPENING


KIDDORESU VENDOR BOUTIQUE & Cafe
(002360542-A)
Centrio Seremban 2
(near Mydin Hypermarket S2)
Email : kiddoresu@gmail.com
WhatsApp : 012-2156408

Kiddoresu Vendor Boutique & Cafe adalah sebuah boutique berkonsep vendor boutique. Jaja mengenali Kiddoresu kerana sahabat Jaja adalah salah satu vendor untuk Kiddoresu. Jadi sudah terlanjur mengenali Kiddoresu dan sempena memberikan sokongan buat sahabatku Aisyah, maka Jaja tolong promosi event mereka Sabtu ini bersamaan 14 Februari 2014. Ada jemputan artis terkenal kau, jangan main-main.

Sabtu ini bertempat di Centrio S2, adalah Grand Opening Kiddoresu. Macam-macam ada dan bagi sesiapa yang berminat dan yang tinggal berhampiran, boleh bawa anak-anak dan keluarga untuk memeriahkan lagi majlis. Pelbagai aktiviti yang disediakan sesuai untuk anak-anak beriadah di hari Sabtu.


Kalau korang jumpa Puding Sedut ke..Milkshake ke..Infused Water ke..(macam kat gambar atas ni) haha, itula produk Aisyah merangkap sahabat Jaja. Beli banyak-banyak, supaya lepas ni dia boleh tidur lena tiap malam,hihi. Gigih dia malam-malam, balik kerja siapkan produk. Ni bukan iklan berbayar tau, saje tolong kawan-kawan. 



Seingat Jaja, Kiddoresu masih "open table" pada mana-mana vendor yang berminat nak join team Kiddoresu. Nanti boleh WhatsApp nombor di atas ya.


Khadijah binti Maskam
Pengurus Online
Akademi Bekerja Dari Rumah (ABDR)
Tel : 017-3441486 (sms/WhatsApp)
Email : khadijahmaskam@gmail.com

No comments:

Post a Comment