Monday 9 March 2015

ANAK MUMMY MAKIN MEMBESAR


Bismillahirrahmanirrahim.
Saat Mummy tulis entri ni, Mummy sangat bersyukur walau Mummy hanya dapat bersama Zafeera 2 hari setiap minggu, Mummy masih diberi peluang oleh Allah untuk melihat dan menyaksikan setiap perkembangan kamu. Semakin hari, saban waktu, umur kamu diam-diam bakal mencecah 1 tahun bulan hadapan. Moga Mummy terus diberi peluang untuk bersama kamu hingga akhir nyawa Mummy.

Akhirnya Zafeera mampu duduk tanpa bantuan 2 hari setelah bertemu doktor di Klinik Paediatrik HTJ. Alhamdulillah, Zafeera terus merangkak dan paling Mummy terharu apabila Zafeera terus berusaha dan berjaya untuk berdiri. Mummy gembira melihat semangat dan kesungguhan kamu untuk terus berusaha walau masih ada takut-takut, namun Mummy dan Wan sentiasa menyokong usaha kamu untuk terus maju ke depan.


Walau apa jua rintangan yang menghalang, akan Mummy usahakan untuk sentiasa berada di sisi kamu untuk sama-sama menempuh segala dugaan dan rintangan di hadapan. Semoga perjalanan hidup kita sentiasa di bawah lindungan Allah dan semoga kita sentiasa ingat padaNya. Syukur atas nikmat yang Allah telah beri pada kita sebelum ini dan kamu adalah nikmat dan rezeki dari Allah yang ternyata paling indah dalam hidup Mummy. 


Semoga Zafeera akan terus kuat dan tabah untuk menempuhi hari esok. Semoga kita dikurniakan kejayaan dan kebahagiaan dunia akhirat. Mummy mahu Zafeera membesar menjadi anak yang solehah yang membahagiakan hati Mummy dan berjasa pada masyarakat serta agama Islam.

Buat ibu-ibu di luar sana yang mempunyai anak yang istimewa, sesungguhnya anda adalah insan yang terpilih oleh Allah  untuk memikul tanggungjawab yang besar. Sesungguhnya anda bertuah kerana memiliki anak dari syurga. Jangan pernah sesekali putus semangat kerana sentiasa ada harapan untuk anda. Terus yakin dan percaya pada kuasa Allah. 
Insyaallah..


Khadijah binti Maskam
Pengurus Online
Akademi Bekerja Dari Rumah (ABDR)
Tel : 017-3441486 (sms/WhatsApp)
Email : khadijahmaskam@gmail.com



No comments:

Post a Comment